Et nyhedsbrev er din direkte linje til en potentiel kunde. Hvis du vel at mærke gør dig fortjent til det.
Det hedder et nyhedsbrev – men i virkeligheden skal du tænke mere brev og mindre nyhed. Du sender jo ikke kun nyhedsbrevet, når du har en nyhed, vel?
Et nyhedsbrev skal du være omhyggelig med. For din modtager stoler på dig i sådan en grad, at han har betalt for dit nyhedsbrev i form af sin mailadresse.
Og derfor er din opgave at passe godt på mailadressen og til gengæld bytte med viden og værdi, tips og trick, der underholder din læser, gør hverdagen sjovere, nemmere eller noget helt fjerde.
Undgå at blive opfattet som spam
Jeg kan være din ghostwriter og hjælpe dig med at skrive et stærkt nyhedsbrev, der bliver åbnet og læst. Et nyhedsbrev der styrker din troværdighed og i sidste ende skaber loyalitet, fordi din læser anbefaler dig og foretrækker dit produkt. Et nyhedsbrev som din læser ikke afmelder eller sletter.
Jeg har mange års erfaring med at skrive og sende nyhedsbreve.
Lad os indgå et samarbejde. Jeg kan fx hjælpe dig med:
- Klar call to action, der trigger salg
- Den fede emnelinje som hæver åbningsraten
- Årshjul over mulige emner, historier og vinkler
- Research og skrivning af tekst til dit nyhedsbrev
- Opsætning i dit mailsystem, hvis du giver mig adgang.
Har du allerede et nyhedsbrev, kan jeg hjælpe med friske øjne og videreudvikling. Skriver du selv dine nyhedsbrev, så kan du bestille mig til redigering og korrektur.