
Musikskolen kom til mig i foråret, de ønskede at profilere musikskolens tilbud over for børn og unge i Nordfyns Kommune og skulle have stablet en tilmeldingskampagne på benene. Formålet med kampagnen var at sikre mange nye tilmeldinger og gentilmeldinger til den nye sæson, inden eleverne gik på sommerferie.
Løsning:
- En brochure målrettet forældrene om musikskolens tilbud til elever fra 0. til 6. klasse. Brochuren kom med hjem i elevens skoletaske.
- Tekst til Aula om musikskolens tilbud og tilmelding til ny sæson.
- En flyer målrettet gymnasieelever. Flyeren skulle omdeles i forbindelse med et musikevent på gymnasiet.
- En flyer om elektronisk musik målrettet elever i 3.,4. og 5 klasse.
- En flyer til en goodiebag til nuværende elever.
- En folder om et nyt musikalsk koncept.
- Forslag til justering af mailtekst til nuværende elever om tilmelding.
Flere cases