Jeg havde en gang en chef, der sagde: ”Hvis pressen ringer, så sig ja. Bare sig ja!!”. Og det er et alletiders råd, som jeg også vil give videre til dig: Sig ja, og gå i dialog med journalisten.

Der er ingen tvivl om, at hvis du får dit budskab i medierne, så får du meget markedsføring for få kroner.

Få dit budskab i medierne
Den dårlige nyhed er, at medierne sjældent ringer af sig selv, sådan bare ud af det blå. Den gode nyhed er til gengæld, at du kan påvirke medierne til at ringe.

Med en godt skåret nyhed serveret i en professionel pressemeddelelse kan du vække journalistens interesse.

Den gode nyhed er også, at journalisten kan blive så glad for din pressemeddelelse, at han/hun simpelthen ikke behøver at ringe. Den travle journalist vælger i stedet at spare tid og bringer dit budskab ordret eller i let redigeret form.

Har du en nyhed, og vil du gerne sende en pressemeddelelse?
Slip for at skrive din pressemeddelelse selv og overlad i stedet arbejdet til mig. Du får:

  • Den bedste vinkel på din historie, som kan vække interesse
  • De interessante undervinkler som underbygger din historie
  • Den lækre overskrift som brænder igennem i journalistens indbakke
  • Forslag til de gode billeder, der matcher din historie
  • En liste over de medier, som din målgruppe læser, og som pressemeddelelsen egner sig til.

Jeg kan selvfølgelig også sørge for at sende pressemeddelelsen afsted for dig

Back To Top

    Hvad er din udfordring?

    Lad os tage en snak om den opgave, du skal have løst inden for tekst, kommunikation eller marketing.

    Hvilket nummer kan jeg ringe til?

    Du er også velkommen til at ringe til mig:
    25 57 20 40